Tuesday 7 August 2012

SETTING BLOG PADA KADAR MURAH


Bagi rakan-rakan yang teringin memiliki blog sendiri, saya menawarkan harga yang murah untuk  mereka bentuk laman blog untuk anda. Apa sahaja blog mengikut kehendak anda. Sama ada untuk peribadi, perniagaan kecil atau sebagainya.

Saya juga akan memantau blog anda untuk tiga bulan sebelum saya serahkan sepenuhnya kepada anda. Anda hanya perlu menyatakan nama blog anda, jika ada email berikan e-mail anda (saya lebih suka mencipta email baru untuk anda), isi kandungan blog, gambar-gambar dan apa sahaja yang berkaitan dengan blog anda.

Saya akan mengambil masa lebih kurang 7 ke 10 hari untuk menyiapkan blog anda. Dan anda boleh menggunakan blog tersebut selepas itu.

Anda boleh menyemak blog saya dan blog yang saya hasilkan di pautan berikut:


Anda nyatakan apa yang anda perlukan, saya cuba memuskan kehendak anda.

No comments:

Post a Comment